Poďakovanie

...a opäť sme v cieli ďalšej našej klubovej akcie a tak nemôže samozrejme chýbať symbolické foto pod našou klubovou bránou

Chcem sa Vám všetkým poďakovať za Vašu účasť na špeciálnom predstavení novej vlajkovej lode Volkswagenu, nového Touarega III. generácie, že ste prišli a užili si špeciálnu atmosféru, ktorá tu panovala počas celého víkendu....

Keď sme koncom januára začali v spoluprácou Porsche Slovakia, importérom značky Volkswagen a zástupcami PR oddelenia Volkswagen Slovakia s prípravou špeciálneho predstavenia novej vlajkovej lode Volkswagenu, nového Touarega III. generácie, nikto ani len netušil, akou tŕnistou cestou si budeme musieť prejsť a akému tlaku budeme všetci vystavení a ako sa naštrbia naše vzťahy, čo ma s odstupom času veľmi mrzí. Žiaľ stalo sa...(som už raz taký a podnikanie na Slovensku ma veľa naučilo a keď idem raz za daným cieľom, tak nepoznám prekážky...) Až po objasnení vzniknutej situácie členmi tímu Touareg Medveczky a Paška v posledných dňoch som pochopil veľa vecí súvisiacich s našou akciou, ktoré mali veľký vplyv na ňu a žiaľ rozhodnutia, ktoré nám krížili plány akcie, nepochádzali z územia Slovenska. Tieto veci však nepatria do verejného vysvetlenia. Ja osobne, ako som už spomínal v minulosti, som sa dostal až 3x pred rozhodnutie, či ešte vôbec má zmyslel stretnutie robiť a pokračovať v prípravách. Som rád, že po všetkých tých ,,polenách pod nohami" som v tom pokračoval a výsledok ste mohli zažiť počas víkendu a spraviť si vlastný záver...myslím, že vo finále to všetko stálo za to

Skrátka snažíme sa robiť stretnutia inak, ako je to bežné a ako ich robia iné kluby Touareg  v okolitých štátoch, alebo aj celosvetovo a preto sme iní, sme lepší a preto si môžeme s hrdosťou zakričať MY SME TOUAREG CLUB, MY SME TOUAREG CLUB Slovakia

Obrovská vďaka patrí hlavne všetkým skutočným kamarátom, ktorí priložili ruku k dielu a pomohli mne a mojej rodine s prípravou a aj zabezpečením celého priebeh stretnutia, aby si ho všetci čo najlepšie dokázali užiť a zažiť tak v kruhu svojich rodín a kamarátov skvelý víkend.

ĎAKUJEM VÁM : Peťo Pinkas, Luboš Palkovič, Marcel Púčik, Beki Šutor, Mário Fekete, Pavel Čičák, Bohuš Patáč s manželkou Katkou, Juraj Daniš s manželkou Jankou, Marek Forro s manželkou Miškou, Peťo Klučak s rodinou, Rišo Michalčík s manželkou Lubicou, Braňo Húska s rodinou, Rado Víglasky s rodinou, Peťo Kubovič s priateľkou Denisou, Michal Vršanský, Ondro Tunkr, Aleš Hrdlička, Radek Havlín, Tomáš Němec s priateľkou Kájou, Roman Pomahač, Tomáš Tvarda, Radko Hence...dúfam, že som na nikoho nezabudol.

Veľká vďaka patrí zástupcom fabriky Volkswagen Slovakia za pomoc a podporu akcie, bez ktorých by to určite nešlo a akcia by nemala takú úroveň :

- Pilothalle Volkswagen Slovakia - tímu Touareg Jurajovi Medveczkému a Lubošovi Paškovi

- Product managementu Touareg Volkswagen Slovakia pánovi Róbertovi Pahlowi, Michalovi Timarovi a Lukášovi Lelákovi

- PR oddeleniu Volkswagen Slovakia pod vedením pani Holešovej- 3. inštruktorom z Offroad Parcours Volkswagen Slovakia

Veľké ďakujem patrí tiež Rainerovi Zietlowi, že prišiel odprezentovať svoju cestu do Pekingu novým vozidlom Touareg.

Veľmi ďakujem Marekovi Chovancovi z Porsche Slovakia a tiež Jánovi Briatkovi z Porsche Slovakia Úžitkové vozidlá.

Veľká vďaka patrí skvelému spíkrovi a majstrovi slova Alexovi Štefucovi, ktorí nás slovom sprevádzal počas celého dňa.

Ďakujem tiež :

- Zuzane Barátovej za klubovú tortu

- Adamovi Zaležákovi za zabezpečenie prenájmu trate na Skýcove

- Avon ladys o starostlivosť o Vás a samozrejme mojej rodine

 Určite sa našli nejaké tie malé chybičky krásy a nie všetko bolo úplne dokonalé, ale verím, že to chápete, že všetko som sa snažil vybaviť/zariadiť na minimálne 100+1% v rámci svojho osobného času a nie som zamestnancom ani Volkswagen Slovakia a ani importéra Porsche Slovakia a Touareg klub je iba mojim koníčkom popri mojej vlastnej firme, cez ktorú si dovolím dotovať v tak obrovskom rozsahu tieto naše stretnutia a samozrejme aj réžiu klubu.

 Stando

Prihláška člena TCS

prihláška člena

Kontaktujte nás

Dokumenty TCS

Stanovy TCS

Stanovy TCS - 1.pdfStanovy TCS - 2.pdfStanovy TCS - 3.pdfStanovy TCS - 4.pdfStanovy TCS - 5.pdfStanovy TCS - 6.pdf

Notárska zápisnica

Notárska zápisnica 2015-1.pdfNotárska zápisnica 2015-2.pdfNotárska zápisnica 2015-3.pdfNotárska zápisnica 2015-4.pdfNotárska zápisnica 2015-6.pdf