Pripomenutie

Chcel by som pripomenúť všetkým dosiaľ nerozhodnutým ohľadom účasti na nasledujúcej akcii Predstavenie Touareg 3G, že vám zostáva posledných 12 hodín do uzavretia registrácie.
Aktualizované počty tejto neplánovane medzinárodnej akcie
- 45 posádok
- 129 osôb

- 34 posádok zo Slovenska
- 8 posádok z Českej republiky
- 2 posádky zo Slovinska
- 1 posádka zo Švajčiarska

...a ešte dosť podstatný dodatok:
Keďže z väčšinou z Vás sa poznám osobne a poznáte ma, ako férového človeka, aby som sa Vám aj v budúcnosti dokázal pozrieť do očí, tak vám musím oznámiť, že za posledné dni sa udiali pre mňa, ako organizátora akcie dosť nepochopiteľné veci, ktoré by mohli čiastočne ovplyvniť úroveň tejto akcie...
Nie nemajte obavy, akcia sa konať určite bude, i keď som bol v pondelok po jednom telefonáte tak neskutočne vytočený, že som akciu chcel okamžite zrušiť a vrátiť vám peniaze, lebo meniť písomne dohodnuté podmienky pred x-týždňami, na ktorých ja následne postupne vystaviam celú akciu a to asi ani nemusím písať, že skoro z dvoch tretín ju financujem ja osobne a na tretinu mám prisľúbenú podporu, ak sa niečo nezmení aj v tomto smere, tak to sa mi zdá dosť slušná podpásovka...
Dúfam však, že kompetentní svoje rozhodnutie prehodnotia a pôvodné slovo dodržia a žiadne ďalšie zmeny nenastanú, keďže boli oslovení 2x mailom a raz v sms o písomné stanovisko počas týždňa a dosiaľ bez odozvy...

Aproppo info pre ľudí, ktorí svoju účasť zrušili, resp. sa ani neregistrovali, lebo sa im registračné 35€ na osobu zdalo ,,vraj priveľa" = je to iba stravná jednotka na osobu a v tejto sume je zahrnutá celodenná strava na sobotu= welcome drink+obed+večera (presný rozpis aj s cenami pridám dnes večer po návrate z kaštieľa) a nijako sa nepodieľa na financovaní programu!
Mal som určitú predstavu o predstavení vlajkovej lode VW Touareg a keďže na Slovensku pomaly na nič nie sú peniaze, tak som sa opäť raz zhostil úlohy filantropa ;)
Celkový rozpočet akcie vrátane ubytovania, prenájmu kaštieľa, stravy a programu atakuje hranicu 30tis €.

Stando

Prihláška člena TCS

prihláška člena

Kontaktujte nás

Dokumenty TCS

Stanovy TCS

Stanovy TCS - 1.pdfStanovy TCS - 2.pdfStanovy TCS - 3.pdfStanovy TCS - 4.pdfStanovy TCS - 5.pdfStanovy TCS - 6.pdf

Notárska zápisnica

Notárska zápisnica 2015-1.pdfNotárska zápisnica 2015-2.pdfNotárska zápisnica 2015-3.pdfNotárska zápisnica 2015-4.pdfNotárska zápisnica 2015-6.pdf