Vyúčtovanie akcie

Ako som aj sľúbil, tak prikladám transparentné vyúčtovanie ostatnej akcie...


Rozdelil by som ho na dve časti...časť prvú, ktorá sa týka Vás a vašich financií a na časť druhú, ktorá zahŕňa náklady na sprievodný program

Časť prvá

- Ubytovanie :

V priloženom scane vyúčtovania môžete vidieť presné ceny za ubytovanie, ktoré ste platili na účet TCS. Malo by to, dúfam, sedieť, čo sa týka vašich izieb aj čo sa týka rôznych výmen, ktoré sa realizovali i keď možno nie uvedené pod tými správnymi menami. To už prosím neriešte. V globále to vcelku ako tak sadlo čo sa týka vášho ubytovania, i keď aj tu som zabezpečoval 2 izby pre Rainera a ďalšie 2 posádky z organizácie akcie a oni toto objednané ubytovanie nevyužili, ale zaplatiť som ho musel...ale prežijem to myslím  :)


Žiaľ nejako sme sa nepochopili aj v kaštieli a ja som inkasoval od Vás ,,len" sumu za ubytovanie a mal som ešte ,,mestskú daň" 0,35€/deň/os...ale to už neriešim, keďže je to neekonomické, nakoľko každá transakcia na účte TCS je spoplatnená 0,18€...bolo to presne 122x0,35€=42,70€...to len pre info...ale určite to taktiež prežijem :)  (...ale samozrejme nič Vám nebráni v tom, aby ste mi to uhradili prípadne pri nasledujúcej akcii cash.. :D  )

Ďakujem Pavlovi Čičákovi, Marcelovi Púčikovi, Lubošovi Palkovičovi a Peťovi Pinkasovi za ústretovosť s prerozdelením izieb, nakoľko som musel ešte narýchlo ,,vytvoriť" 2 izby pre ľudí z Product managementu VW SK, čo v pláne nebolo.

- Strava :
No, so stravou to bolo už zložitejšie. Ako všetci dobre viete, tak stravná jednotka na dospelú osobu bola daná na 35€ a na dieťa do 12 rokov 17€. Tak boli na základe registrácií aj nahlásené počty stravníkov vrátane účinkujúcich, ktorí boli súčasťou programu celý deň na 140 + 16 detí. Detských porcií bolo vydaných správne 16x, avšak porcií pre dospelých bolo na obed vydaných 157x! Ja viem, že jedlo bolo chutné a obsluhujúci personál mal toho veľa a strácali prehľad o tom,
komu už jedlo dali a komu priniesli opäť, ale bolo si treba uvedomiť, že mám zaplatené to a to a iba na to a to mám nárok a nie dať si dupľu so ,,zvláštnou ideou-však to je ich problém", ako som sa dopočul... Tak len by som chcel upozorniť, že to nebol ich, ale môj problém! Registrovaných osôb prišlo pritom o 11 menej, avšak strava bola objednaná aj pre nich a aj vopred zaplatená, takže stravníkov malo v skutočnosti  byť 129+16 detí a 11 obedov malo vystať, preto som povolil podať obed aj mažoretkám v počte 15 osôb s tým, že som potvrdil, že chýbajúce 4 obedy ja osobne samozrejme doplatím. Keď ma však manažérka kontaktovala, že v jedálni sú ďalší stravníci a obedy už máme vyčerpané, tak po preverení situácie a zistení, že sa jedná o našich stravníkov som povolil obedy dorobiť. Verím, že každému chutilo, ale toto sa predsa nerobí, aby ja som platil o 13 obedov viac, lebo niekto si dal dupľu...

- pod stravu by som dal ešte špeciálny dodatok...možno ste si niektorí neuvedomili, ale priniesť si vlastný alkohol do kaštieľa so štyrmi **** a vypiť ho v utajení na izbe je dajme tomu ok...ale je dosť nemorálne priniesť si vlastný alkohol a požívať ho viditeľne na verených priestranstvách kaštieľa! Takéto niečo nezostane nikdy bez povšimnutia a ako som bol upozornený a následne som upozornil aj ja Vás, tak účtuje sa za prinesený vlastný alkohol ,,korkovné" vo výške 7,50€/fľašu. I keď verím, že určite ste všetci pili hlavne na moje zdravie, tak ja som musel za tento Váš alkohol v počte 20 fliaš zaplatiť 150€. Fakt nechápem, prečo ste nerešpektovali moje upozornenia a pilo sa napr. priamo pod kamerou na zadnú bránu...  :( Nemusíte mi dávať cash...číslo účtu je na stránke a uvítal by som, ak by sa aspoň tieto peniaze objavili na ňom... 

Časť druhá

- sprievodný program - túto časť som sa rozhodol nezverejňovať! Jednak bola to moja idea predstaviť novú vlajkovú loď v tak exkluzívnom prostredí a s takým sprievodným programom a tak boli samozrejme náklady veľmi vysoké a vy nemáte niesť žiadne náklady v tejto súvislosti a je to len záležitosť toho, kto to chcel/musel financovať a preto sa Vás to netýka. Zároveň nechcem, aby tu opäť riešil niekto, že sa nebodaj sťažujem, alebo vyplakávam...preto neuvádzam ani výšku týchto nákladov, resp. straty. 

Keďže vznikli pred pár týždňami problémy s vozidlami na akciu a akcia bola vážne ohrozená, tak som mohol už v tom čase akciu stopnúť a straty minimalizovať len na storno poplatky v pár tisíc eurách. Nespravil som to a akcia myslím, že stála za to a všetci ste si ju užili a myslím, že sme okoliu ukázali, že aj taký ,,(ne)obyčajný klub" dokáže predstaviť vlajkovú loď myslím, že oveľa zaujímavejšie, ako to spravil niekto iný... :D  

Je pravda, že nemám firmu v takej dostatočnej finančnej kondícii, aby som v priebehu 2 týždňov dokázal z nej ,,odsať" taký veľký balík financií a preto som požiadal o pomoc pár kamarátov, či by mi vedeli v nasledujúcich týždňoch pomôcť  finančne, ak by som sa dostal do problémov s tým, že do eura všetko nasledujúce mesiace vrátim, i keď je myslím vlastne jedno, kto z členov klubu by financoval tú ktorú faktúru, ale nakoniec som sa rozhodol, že nebudem nikoho zaťažovať
týmito záležitosťami a podpisovať ,,dlžobné úpisy" a nejako sa to pokúsim zvládnuť sám. Teda aby som nezavádzal, musím poďakovať Peťovi Pinkasovi, ktorý sa ako jediný z členov TCS spolupodieľal na financovaní a znášal náklady na prepravu a zaplatil aj za prenájom autovraku a prívesu. Díky ti Peťo!

Neriešte, prosím, prečo? kto? čo? koľko? a podobne tá akcia stála, ale skúste sa prosím niektorí zamyslieť, prečo tu musím písať niečo o zadupľovaných obedoch a ja tak v očiach manažérky kaštieľa vypadám, ako by som nevedel, koľko ľudí mám na akcii, ďalej vlastnom alkohole a napr. aj chuťovky sa volajú preto chuťovky, že boli iba na chuť ku šampanskému a nie ako jeden z chodov a napr. mne a mojej rodine a tiež aj ľuďom z fabriky sa žiaľ nič neušlo, a to je hneď cca 15 osôb, lebo...ale neriešim to...len chcem poukázať na to, že skúsme aspoň v rámci klubu brať ohľad aj na druhých a nie len ,,JA a zasa len JA" a ostatní ma nezaujímajú...keďže sme však mali na tejto akcii množstvo nových tvárí, je otázne, kto daný stav vlastne spôsobil.....pritom som práve preto, aby nenastali takéto veci zverejnil presný rozpis, čo máte v cene 35€/17€ zahrnuté a či už toto skonzumujete, alebo nie, tak to je vaša vec. Podstatné je, aby ste niektorí neskonzumovali jedlo druhým! 

Ďalším rozpisom nákladov akcie, ktoré vznikli PR VW SK a Porsche Slovakia zatiaľ nedisponujem za účasť troch vozidiel z Offroad Parcours s inštruktormi, ľuďom z Product managementu Touareg pod vedením pána Pahlowa, tímuTouareg Medveczky a Paška, vozidlá Touareg III.G, Porsche Cayenne, zabezpečenie prítomnosti Rainera Zietlowa, hostesiek a skvelého spíkra Alexa Štefucu...a myslím, že som tam videl aj nejaké voňačky do áut.

V nasledujúcich dňoch ma čaká stretnutie so zástupcami PR Volkswagen Slovakia a tiež Porsche Slovakia, kde je na pláne návrh spolupráce a podpory nášho klubu na tento rok a snáď sa nám podarí nájsť spoločnú víziu dlhodobej spolupráce na nasledujúce roky. Držte palce ;)

Stando

Prihláška člena TCS

prihláška člena

Kontaktujte nás

Dokumenty TCS

Stanovy TCS

Stanovy TCS - 1.pdfStanovy TCS - 2.pdfStanovy TCS - 3.pdfStanovy TCS - 4.pdfStanovy TCS - 5.pdfStanovy TCS - 6.pdf

Notárska zápisnica

Notárska zápisnica 2015-1.pdfNotárska zápisnica 2015-2.pdfNotárska zápisnica 2015-3.pdfNotárska zápisnica 2015-4.pdfNotárska zápisnica 2015-6.pdf