Zdravím všetkých členov a fanúšikov TCS

Zdravím všetkých členov a fanúšikov TCS,
nižšie nájdete prerobenú faktúru na základe môjho odvolania voči cene. Nemusel som sa odvolávať, ale spravil som zasa prácu navyše...
Prišla mi síce na firmu ešte v pondelok a tak som obratom fotokópiu poslal Tomášovi M., a preto aj jeho pondelkový príspevok na stránkach.
Ja som sa však pre pracovnú vyťaženosť nedostal k ,,úprave" tejto faktúry čo do zabielenia určitých údajov, keďže som nemal súhlas na zverejnenie osobných údajov (GDPR). Preto sú určité časti zabielené. Podstata faktúry je však zachovaná a tak môžete jasne vidieť, aká je momentálne suma za prenájom areálu Sekule. V podobných sumách však bola vždy! To len pre info pre tých, ktorí nepoužívali aj v minulosti kalkulačku a mali hubu plnú slov za mojim chrbtom o super zárobku na akciách...(všetky doklady sú v účtovníctve TCS a tak si ich môže každý vyžiadať k nahliadnutiu). NIKDY som nerobil akcie pre peniaze a bolo to vždy myslím aj vidieť na úrovni jednotlivých akcií, ale ťažko to niektorým vysvetliť, ktorí sú peniazmi zaslepení...
Toľko na úvod...

Registrácia bude ukončená zajtra večer o 20 hodine. Už nebudem a ani nechcem, ako v minulosti sedieť potom do 2-3 hodiny rannej nad počtami a vyhodnocovať registrácie.  Vtedy sa ukáže, či je dostatočný počet registrovaných posádok, prípadne sa bude na základe aktuálnych počtov robiť prepočet a cena sa navýši v priemere na posádku o nejaké to euro. K tomu navýšeniu však bude potrebná zhoda a súhlas všetkých registrovaných. Pokiaľ nebude súhlas všetkých, tak určite nebudem odrátavať posádky, čo súhlas nedajú a prepočítavať všetko nanovo. Jednoucho sa akcia ZRUŠÍ a samozrejme peniaze každému do eura vrátim.
Na registráciu Vám zostáva posledných 1,5 dňa. Myslím, že kto sa reálne chce akcie zúčastniť, tak rozhodnutý už byť musí a len počas týždňa sa nedostal napr k PC. Tí, čo ,,špekulujú" ako vždy do poslednej chvíle a plánujú mi potom vyvolávať/písať v priebehu budúceho týždňa, tak prosím NIE! Nebudem už NIČ upravovať a ani prerábať a ani na to reagovať! Cez týždeň som pracovne každý jeden deň na cestách a už som vzhľadom na udalosti posledných týždňov a hlavne problémov ohľadom Beladíc prehodnotil hierarchiu mojich priorít a keď v minulosti bol TCS na popredných miestach, tak v súčasnosti by ste ho tam hľadali márne...
Predpokladám, že pre viacerých, a možno aj všetkých to bude stretnutie v tomto areáli na Sekuliach a vlastne aj celkovo na slovenských pieskoch, keďže vojenský priestor Záhorie má už druhý rok striktný zákaz všetkým aktivitám, posledným stretnutím na piesku s možnosťou si otestovať svoje vozidlo na piesku vzhľadom na výšku prenájmu za areál a s tým súvisiaci aj potrebný počet posádok, ktoré sa podieľajú na spolufinancovaní prenájmu priestoru. ...vlastne je tu ešte aj možnosť ,,parazitovať" v budúcnosti na akcii nejakého iného klubu inej značky...i tak še da :)
Čo do sprievodného programu, tak ako som písal v minulosti, tak súčasnú akciu neplánujem v žiadnom prípade ,,sponzorovať", ako som to robil pri cca 95% akciách, a ak bude registrovaných viacej posádok, ako je potrebných na zaplatenie prenájmu areálu a nakumuluje sa nejaký ,,balík financií", tak na rýchlo cez týždeň potvrdím niečo s objednaných atrakcií pred vyše mesiacom. Ak financie nebudú=nebude ani sprievodný program.

Čo do stravy...AŽ traja!!! členovia TCS prejavili ochotu pomôcť nad rámec registračného a tak Mário F. chce zabezpečiť sud piva a kofoly + samozrejme pípu. Marcel P. zasa mäso na guláš. Braňo H. zasa podporil akciu finančne. Pýtam sa ale, kde sú ostatní členovia/nečlenovia?! Lebo aj to, že bude zabezpečené mäso, neznamená, že bude z neho guľáš...tj naň treba napr aj nejaké zemiaky, koreniny, masť, chlieb, taniere, lyžičky, kotol...človeka, čo ho bude variť...ľudí, čo budú pomáhať...

Pokiaľ sa niektorým nepáči môj štýl písania posledných príspevkov, tak dal som výzvu na nového admina. Žiaľ bez odozvy...
Skutoční kamaráti vedia, ako to myslím a aj chápu, prečo tá zmena rétoriky, ale stále som to ja, čo sa snažil vždy každému pomôcť a robil pre vás akcie, aby ste sa mohli stretať s kamarátmi a testovať svoje vozidlá. Zmenil sa len spôsob vyjadrovania.
Tí, komu sa môj štýl vyjadrovania nepáči a nechápu ho, tak s tým už nič nespravím. Jediné čo Vám zostáva, nechodiť na stránky TCS a na FCB  stránku TCS vyradiť z ,,obľúbených"=,,ne"páči sa mi...
Prajem pekný víkend všetkým
*Stando/Stano*

https://www.touaregclub.sk/kalendar-akcii/touareg-desert-camp-2018/registracny-formular/

Aktuálne je registrovaných 21 posádok

Prihláška člena TCS

prihláška člena

Kontaktujte nás

Dokumenty TCS

Stanovy TCS

Stanovy TCS - 1.pdfStanovy TCS - 2.pdfStanovy TCS - 3.pdfStanovy TCS - 4.pdfStanovy TCS - 5.pdfStanovy TCS - 6.pdf

Notárska zápisnica

Notárska zápisnica 2015-1.pdfNotárska zápisnica 2015-2.pdfNotárska zápisnica 2015-3.pdfNotárska zápisnica 2015-4.pdfNotárska zápisnica 2015-6.pdf