Finančné vyúčtovanie TWE 2017
Ako som sľúbil viacerým z vás, tak opäť transparentne zverejňujem vyúčtovanie nákladov stretnutia
Organizácia - príprava trate 8 osôb x 35€ = 280€
- prevádzkové náklady 2 vozidlá Nissan x 45€ = 90€
- vytyčovacie pásky = 25€
- ozvučenie = 55€
- príprava trate = 100€
Výroba ľadovej plochy = 200€
Kameraman = 300€ (poplatok za video kameramanovi z Rožňavy, aby si to náhodou niekto nemyslel, že by táto čiastka mala ísť Markovi!!)
Prenájom WC + doprava = 170€
Poháre pre víťazov + gravírovanie = 49,60€
Štartovné čísla na vozidlá 30 x 2€ = 60€
Reklamný baner akcie = 80€
Registračné pásky na ruku s potlačou 100 x 0,50€ = 50€
Príprava grafiky = 45€
Guľáš + chlieb + káva/čaj 60 x 3€ = 180€
Celkovo priame finančné náklady akcie boli = - 1684,60€
(..teda nerátam mnou prejazdených xxxkm...a xxx telefonátov...a xxx hodín osobného času)
Akcie sa zúčastnilo 24 posádok + 1 vozidlo z Offroad Parcours
Registračných poplatky - 24 posádok x 55€ = 1320€
+ spolujazdci 13 x 10€ = 130€
Celkovo výber z registračných poplatkov bol = + 1450 €
1450€ - 1684,60€ = --234,60€ STRATA
Celkovo som teda s finančným výsledkom akcie maximálne spokojný.
Dá sa to prežiť :)
:)
:)
Bolo už ooooooveľa horšie ;)
Ono vždy náklady sú viac menej v súvislosti s prípravou jednotlivých akcií rovnaké, ale aby došlo k pokrytiu týchto nákladov, tak by sme potrebovali vyššiu účasť posádok.
Chcel by som sa aj vzhľadom na vyššie uvedené fakty obrátiť sa na všetkých Vás so žiadosťou o podporu nášho spoločného klubu, ktorý je vedený ako nezisková organizácia Touareg Club Slovakia na Ministerstve vnútra SR a to formou darovania 2 % z vašich daní, ktoré inak skončia anonymne v štátnej pokladni a rozplynú sa nevedno kam :(
Takto môžete podporiť vlastne samých seba, lebo ako môžete sami vidieť, tak aby bola vždy dosiahnutá určitá kvalita a kredit našich stretnutí, tak je potrebná vždy nejaká tá finančná ,,injekcia"!