Registračný poplatok
A teraz asi to najpodstatnejšie...a tým je cena.. ;)
Registračné na vozidlo je 55 € (vodič + spolujazdec), každá ďalšia osoba vo vozidle nad 10 rokov +10 €, deti do 10 rokov zdarma.
Zahŕňa vstupné náklady na :
- výrobu ľadovej plochy
- úprava trate ratrakom
- výroba grafiky akcie
- polepy na vozidlá so štartovnými číslami
- registračné karty
- ozvučenie priestoru-DJ
- traja kameramani
- prenájom dronu
- prenájom obecného amfiteátra
- prenájom toaliet
- prenájom raftového člna + doprava z Košíc
- prenájom profesionálnej časomiery
- pomocný personál na trať - 10 osôb
- strava - guľáš + klobása
...celkový predpokladaný rozpočet akcie pri účasti 40 posádok tj cca 100 osôb + pomocný personál je cca 10.300,-€
Poprosili by sm všetkých 24 posádok, ktoré potvrdili svoju účasť v predchádzajúcich dňoch formou sms, massangerom alebo mailom, aby svoju účasť potvrdili tiež vyplnením aj oficiálneho registračného formulára, aby sme získali prehľad o vašom záujme o ubytovanie, stravu a tiež snežné skútre.
Zruby sú už plne obsadené!
V apartmánoch je z 50 rezervovaných lôžok už obsadených 12!!
Ubytovanie nie je podmienkou účasti na akcii!! Ubytovanie bolo zabezpečované hlavne pre tých, ktorí to majú stovky kilometrov a chcú si oddýchnuť a zabaviť sa!
Podmienkou účasti je však sobota :)
Tešíme sa na Vás.